Åpningstider
Du må booke tid på forhånd til publikumsmottaket. Tlf 482 30 417 Telefontid: Tirsdag 09:00 -11:30 Onsdag 12:30 – 15:00 Torsdag 09:00 – 11:30Svartid på henvendelser
Vi forsøker å svare alle private tiltakshavere innen 12 uker, men i enkelte tilfeller kan det ta lenger tid. Private tiltakshavere bør bestille tid i vårt publikumsmottak for raskere saksgang. Ved behov for Byantikvarens forhåndsuttalelse i byggesaker som gjelder private eiendommer på Gul liste, vil saksgangen i de fleste tilfeller være raskere ved saksbehandling «over disk» enn ved å sende en skriftlig henvendelse. Resepsjon og arkiv er stengt for personlig oppmøte i Maridalsveien 3.Åpningstider og henvendelser
Merk at det gjelder andre åpningstider i julen, påsken og sommerferien. Informasjon om dette finner du på Byantikvarens Facebook-side og under nyhetsoppdateringen på bloggen.
Telefon sentralbord:
482 30 417
E-post:
postmottak@bya.oslo.kommune.no
Besøksadresse:
Maridalsveien 3, 0505 OSLO
Postadresse:
Byantikvaren i Oslo, postboks 2094 Grünerløkka 0505 Oslo.
Kontaktinformasjon til våre ansatte:
Liste med e-post og telefonnummer finner du her.
Organisasjonsnummer:
976 819 993
Fakturaadresse:
Byantikvaren
Oslo kommune Fakturasentralen
Postboks 6532 Etterstad
0606 Oslo
Merk fakturaen med ressursnummer 18920008
Kundemottaket:
Tlf 95 99 06 17