Kontakt oss

 

 
 

Åpningstider

NB Pubikumsmottakets telefon stenger kl.14.00 onsdag 24.05

Endring i Byantikvarens publikumsmottak

Du må booke tid på forhånd til publikumsmottaket. Tlf 482 30 417 Telefontid: Tirsdag 09:00 -11:30 Onsdag 12:30 – 15:00 Torsdag 09:00 – 11:30

Svartid på henvendelser

Vi forsøker å svare alle private tiltakshavere innen 12 uker, men i enkelte tilfeller kan det ta lenger tid. Private tiltakshavere bør bestille tid i vårt publikumsmottak for raskere saksgang. Ved behov for Byantikvarens forhåndsuttalelse i byggesaker som gjelder private eiendommer på Gul liste, vil saksgangen i de fleste tilfeller være raskere ved saksbehandling «over disk» enn ved å sende en skriftlig henvendelse. Resepsjon og arkiv er stengt for personlig oppmøte i Maridalsveien 3.

Åpningstider og henvendelser 

Merk at det gjelder andre åpningstider i julen, påsken og sommerferien. Informasjon om dette finner du på Byantikvarens Facebook-side  og under nyhetsoppdateringen på bloggen.

Telefon sentralbord:

482 30 417

E-post:
postmottak@bya.oslo.kommune.no

Besøksadresse:
Maridalsveien 3, 0505 OSLO

Postadresse:
Byantikvaren i Oslo, postboks 2094 Grünerløkka 0505 Oslo.

Kontaktinformasjon til våre ansatte:
Liste med e-post og telefonnummer finner du her. 

Organisasjonsnummer:
976 819 993

Fakturaadresse:
Byantikvaren
Oslo kommune Fakturasentralen
Postboks 6532 Etterstad
0606 Oslo

Merk fakturaen med ressursnummer 18920008

Kundemottaket:
Tlf 95 99 06 17