Kontakt oss

ÅPNINGSTIDER I SOMMER

Åpningstid sentralbord: Det er åpent alle dager fra kl. 09:00 til 11:30, men i juli er det kun åpent tirsdag, onsdag og torsdag fra kl. 09:00 til kl. 11:30. Sentralbordet er helt stengt i uke 30 og 31.

Det er fysisk stengt i Maridalsveien 3.

Åpningstid Kundesenteret: Kundesenteret i Maridalsveien 3 (saksbehandling over disk) er stengt inntil videre.

Telefontid Kundesentert: Det er stengt fra 25. Juni. Vi åpner igjen i august.

Telefon sentralbord:

482 30 417

E-post:
postmottak@bya.oslo.kommune.no

Besøksadresse:
Maridalsveien 3, 0505 OSLO

Postadresse:
Byantikvaren i Oslo, postboks 2094 Grünerløkka 0505 Oslo.

Kontaktinformasjon til våre ansatte:
Liste med e-post og telefonnummer finner du her. 

Organisasjonsnummer:
976 819 993

Fakturaadresse:
Byantikvaren
Oslo kommune Fakturasentralen
Postboks 6532 Etterstad
0606 Oslo

Merk fakturaen med ressursnummer 18920008

Kundemottaket:
Tlf 95 99 06 17

Drop inn – saksbehandling over disk:

Saksbehandling over disk med personlig oppmøte er stengt til over sommeren. På grunn av stor sakspågang har vi ikke mulighet til å opprettholde «hurtigsaksbehandlingen» med en ukes frist. Men vi vil forsøke å besvare enkle byggesaker så raskt det lar seg gjøre. Telefontiden opprettholdes som vanlig tre dager i uken: tirsdag-torsdag kl 1230 til 1500.

Siste åpningsdag på telefon i kundemottaket før sommeren er 25.juni.